Regulamin Sklepu Internetowego e-Czytelnia24.pl
1. Postanowienia Ogólne 1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego e-Czytelnia24.pl, prowadzonego przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, z adresem do korespondencji eczytelnia@gmail.com. 1.2. Sklep oferuje produkty cyfrowe, takie jak e-booki, audiobooki i inne materiały elektroniczne, dostarczane w formie plików do pobrania. 1.3. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Definicje 2.1. Sprzedawca – osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, dokonująca sprzedaży na podstawie umowy cywilnoprawnej. 2.2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie. 2.3. Produkt cyfrowy – plik elektroniczny dostarczany w formie cyfrowej. 2.4. Konto – indywidualne konto Klienta w sklepie internetowym. 2.5. Zamówienie – proces zakupu Produktów cyfrowych przez Klienta.
3. Warunki Techniczne 3.1. Klient zobowiązany jest do korzystania z urządzeń i oprogramowania umożliwiającego otwieranie plików cyfrowych. 3.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak kompatybilności Produktu cyfrowego z urządzeniem Klienta.
4. Składanie Zamówień 4.1. Zakup może zostać dokonany przez zalogowanego użytkownika lub gościa. 4.2. Klient wybiera Produkt cyfrowy, dodaje go do koszyka i dokonuje płatności. 4.3. Po zaksięgowaniu płatności Klient otrzymuje link do pobrania zakupionego Produktu. 4.4. Transakcja jest zawierana na podstawie umowy cywilnoprawnej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
5. Płatności 5.1. Dostępne metody płatności to [np. karta kredytowa, przelew, BLIK, PayPal]. 5.2. Płatności obsługiwane są przez zewnętrzne systemy płatnicze.
6. Dostawa Produktów Cyfrowych 6.1. Produkty są dostarczane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta. 6.2. Link do pobrania może być aktywny przez określony czas lub liczbę pobrań.
7. Odstąpienie od Umowy 7.1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Produktów cyfrowych dostarczanych online, jeśli pobieranie zostało rozpoczęte za zgodą Klienta. 7.2. W przypadku problemów technicznych uniemożliwiających pobranie Produktu, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
8. Reklamacje 8.1. Klient może zgłosić reklamację drogą mailową na adres eczytelnia@gmail.com. 8.2. Reklamacje dotyczące wad Produktów cyfrowych będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych. 8.3. W przypadku uznania reklamacji, Klient może otrzymać nową wersję Produktu lub zwrot środków.
9. Ochrona Danych Osobowych 9.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. 9.2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności i przepisami RODO.
10. Postanowienia Końcowe 10.1. Regulamin może być zmieniany, a zmiany wchodzą w życie po ich publikacji na stronie sklepu. 10.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego.